Condom op het terras!

14 juni 2017 - Condom, Frankrijk

Definitief! Terwijl we van een tango zijn aan het genieten ( bier met grenadine) hebben we gekeken op de iPad hoe naar huis te komen. Nou, het is gelukt. Morgenvroeg om 6.30uur vertrekken we met de bus naar Auch gare. Vandaar de trein naar Toulouse waar we de hele dag mogen vertoeven. Om 21.15 met de flixbus naar Luik waar we vrijdags aankomen om ongeveer 15.00uur. En daarna met de trein of flixbus naar Maastricht.

En zojuist kregen we het bericht dat onze kleindochter Melissa geslaagd is, dat is heerlijk nieuws!

Deze wandeling evalueren; een mooie wandeling maar diverse dagen héél pittig, Frankrijk heeft een prachtige natuur, meestal aardige mensen. Het is duurder als Spanje en in Spanje hebben wij ook een heerlijker caminogevoel!

Bedankt lieve mensen voor de leuke reacties!

1. Marianne:
    14 juni 2017
    Een goed en behouden terugreis( ik ga nu kijken hoe onze manen de spanten gezet hebben! Nu begint het huis gestalte te krijgen!!!!
  2. Ton Boonhof:
    14 juni 2017
    Jammer voor jullie dat je de plannen moet bijstellen maar het lijkt ons absoluut verstandig. Treur niet om de gemiste etappes maar geniet van hetgeen jullie wel beleefd hebben. Els en Ton
  3. Wilma:
    14 juni 2017
    Echte verantwoorde pelgrims: weten wanneer je stop, durven je doel bij te stellen. Zeker ook jammer wel een ervaring rijker. Een hele goede thuisreis want ook die heeft zijn obstakels nog.
    Voordeel: vrijdag is het hier koeler. ️‍♀️‍♀️
  4. Andre Cannisius:
    14 juni 2017
    Un sjun truukreis en dink och wie sjoen os Limburg is dat begipr doch geine.
  5. René en Elly:
    14 juni 2017
    prima zo, geen gekke dingen doen, hier is het ook mooi weer. Je kunt zo weer de draad oppakken toch, je hoeft er geen verlof voor te vragen
  6. Tila:
    14 juni 2017
    Hoi ria en henk.jullie zullen dit goed overwogen hebben en misschien met een beetje pijn in het hart nu de camino verlaten..maar..het is een goede beslissing..gezondheid gaat voor en het moet wel leuk zijn.gelukkig snel de terugreis kunnen regelen.geniet daar ook van en dan thuis verder vacantie!!
    Met proficiat voor melissa.tot thuis.liefs tila..jullie bedankt voor de mooie reisverhalen en foto's. Xx
  7. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    14 juni 2017
    Ja bedankt voor de mooie verhalen n en foto,s en een goede terugreis gewenst. Tot ziens!
    Ria en j an
  8. Elly peters:
    14 juni 2017
    Ria en Henk proficiat met Melissa goeie thuis reis wat hebben we van jullie reis verslag genoten bedankt ria misschien tot woensdag b
  9. Mieke Jeurissen:
    14 juni 2017
    Lieve mensen, jullie hebben een hele goede beslissing genomen. Weer met veel plezier genoten van jullie prachtige ,maar ook enerverende verslagen. Even wennen aan deze moeilijke beslissing, maar dat kunnen jullie doen met opgeheven hoofd , en veel respect van ons beiden boor jullie doorzettingsvermogen.
    Gefeliciteerd met Melissa, en heel erg bedankt voor jullie prachtige verhalen.
    Goeie thuisreis.XX
  10. Stella en Charles:
    Hele goede reis
  11. Paul:
    Hoi Ria en Henk,
    Prima zo.
    Goed geweest net al die hitte.
    Een fijne terugreis toegewenst!!

P.s. De flixbus naar Luik rijdt normaal ook door naar Maastricht als eindpunt!!

Vr.groet.
    Paul
  12. Rina:
    15 juni 2017
    Goed gedaan, ik sluit mij aan bij alle goede wensen van jullie vrienden en kennissen. Tot zondag in Brussel. Rina
  13. Kuppen:
    15 juni 2017
    Het is goed geweest ,kom maar gauw naar huis
    Groetjes
  14. Ria Cuijpers:
    15 juni 2017
    Verstandig. Petje af voor wat jullie al gepresteerd hebben. We zitten hier ook te puffen, laat staan dat je ook nog in open veld in de brandende zon uren moet wandelen. Chapeau!. Een goede terugreis en tot ziens.
  15. Piet en Bertie.:
    15 juni 2017
    Verstandig besluit. Ik wil jullie met alle plezier in Maastricht ophalen. Laat het maar weten.
  16. Patrick&Joyce:
    15 juni 2017
    Goede reis! En tot morgen in rue de Moulin.