Le Puy en Velay

23 mei 2017 - Le Puy-en-Velay, Frankrijk

Wat een lange dag. Vanmorgen om 6.20 uur vertrokken we vanuit thuis, bepakt met onze rugzakken, richting station Geleen-Oost. Vandaar namen we de trein naar Sittard om daar over te stappen op de trein naar Maastricht. In Maastricht de trein naar Luik, in Luik trein naar Brussel, in Brussel trein naar Lyon, in Lyon  de trein naar St.Etienne. Van hieruit moesten we nog een klein stukje met de trein en daarna 2 uur met de bus reizen om tegen 19.00 uur in Le Puy aan te komen. Leuk hotel, we hebben wat gedronken en gegeten en Eigenlijk zijn we moe maar er zou een lichtshow zijn dus we gaan even kijken en dan naar bed, want morgen gaat het beginnen, onze camino "via Podiensis"!

Weer vroeg op Vakantie hiep hoi!

1. Wilma:
    23 mei 2017
    Zo, de kop is ervan af na de eerste over-stappen. Alle treinstellen van binnen gezien met als klap op de vuurpijl, het licht in de donkere nacht. Morgen met frisse moed jullie eerste schreden op dit mooie pad. Enjoy, bon camino.
  2. Agi Toth-Varga:
    23 mei 2017
    Gaan jullie verder te
    voet?
  3. Marianne:
    24 mei 2017
    Nu kan dan eindelijk het echte werk gaan beginnen geniet er lekker van jullie beginnen al met goed weer toch?
    Gr Marianne
  4. Mieke Jeurissen:
    Goedemorgen alletwee,
    De morgenstond heeft goud in de mond, dus....vandaag weer vroeg op pad om aan jullie nieuwe camino te starten.
    Natuurlijk denk ik sowieso vanochtend al de hele tijd aan jou Ria, door mijn dansmaatje voor een aantal weken te missen.
    Heeeel veel succes, en veel wandelplezier voor de komende weken
  5. Tila:
    24 mei 2017
    Bonjour maria et henri.wat een lange reisdag gisteren.maar nu..EN ROUTE..de 1e dag.veel plezier .bon camino.lieve grt. tila
  6. Stella en Charles:
    24 mei 2017
    Du vin du pain et boursin dat is genieten maar dat mag pas na jullie topprestatie.
    Heel veel wandelplezier vandaag en we wachten weer op jullie leuke verhalen
  7. Gertie en Jeu:
    Vooral genieten !
  8. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    24 mei 2017
    Vanmorgen je blog gezien. Al een hele reis achtrr de rug. Nu gaat het echte genieten beginnen, veel genot en wandelplezier.
    Groetjes Jan en Ria
  9. Cynthia:
    24 mei 2017
    Leeve mam en henk, wunsj uch veul plezeer en veilige kilomeaters toe. Geneet van alles ongerweag, en maak auch uns un leuke kattenfoto:)
    Bin benuud wie frankriek en hun inwoners uch goan bevallen. Zou dr versjil zeen? X cynthia