Cahors 32.5 km ( 0km)

6 juni 2017 - Cahors, Frankrijk

Vannacht in gite in onze slaapzak geslapen, de Hollandse eigenaar was echt "Hollands". Wil je een handdoek? Betalen! Wil je lakens? Betalen! Nou ja, wij zijn ook Hollanders dus een handdoek (wel lichtgewicht) hebben we bij ons en de lakens......slapen in de slaapzak! De waslijn was wel gratis! Omdat het vandaag weer een lange route zou worden hadden we besloten dat we een gedeelte met een taxi zouden doen. Openbaar vervoer is waar we nu zijn niet. Wel is er bagagevervoer, een auto die de bagage van pelgrims van slaapplaats naar slaapplaats brengt. Dit is voor de softies wordt wel eens gezegd en een pelgrim op een Spaanse camino zei altijd de Mickymouse pelgrims, dus wij zeggen...........mouse! Maar goed het bagagevervoer neemt ook pelgrims mee tegen betaling van rugzakvervoer, wij dus afgesproken maar toen we in de auto zaten en het stortregende besloten we mee te rijden naar Cahors en onze rustdag te nemen! Dus even een uurtje rust en dan de stad in!

1. Andre Cannisius:
    6 juni 2017
    Die "Hollenders" wille oet alles geld hoale. Ut blieve eigenaardige luuj.
    Koffie mit e kuukske is alles wat ze kriegst.
    Meh good gedoa unne daag lekker nikse.
    Hub veul plezeer.
  2. Marianne:
    6 juni 2017
    Goed gedaan jongens ! Hier heeft het ook weer sinds lang geregend! ( goed voor de bloemetjes die zijn al zowat versnirkt! Van de hitte!
  3. Tila:
    6 juni 2017
    Hoi ria&henk.deze kamer ziet er goed uit..het komt ook nog goed uit dat het regent..en dus nu een rustdag in cahors.ik had al gedacht dat jullie anders hier misschien 2 overnachtingen zouden nemen om een extra dagje stad bekijken en rust voor benen/voeten te hebben.ik hoop dat jullie vandaag dan ook genieten in deze oude stad.en daarna weer fris en hopelijk droog op pad.liefs tila
  4. René en Elly:
    6 juni 2017
    Lekker toch zo'n rustdag, go with the flow en geniet er van. Wij genieten van jullie verhalen
  5. Annemie van den Tempel:
    7 juni 2017
    Nou die rustdag hebben jullie nu wel verdiend. Rust maar lekker uit , en geniet van Cahors. Groetjessss