Castet-Arrouy 21.9 km ( 17.5 + 4,4).

11 juni 2017 - Castet-Arrouy, Frankrijk

Vanuit het leuke Auvillar, waar we  tot laat in de nacht de muziek hoorden, vertrokken we om 7 uur. Het was al snel warm, gelukkig was er na een tijdje een kleine overkapping met banken speciaal voor de pelgrims, daar hebben we even gerust en met een sinaasappel moed ingegeven. Met volle moed weer vertrokken maar het was puffen. Later weer een stop bij een keetje dat gerund werd door een Brusselaar.  In Miradoux aangekomen zochten we naar een gite of kamer om te slapen maar we vonden niets. Er kwamen twee mensen aan die we vroegen naar een gite maar ze zeiden wel in het volgende dorp maar kom maar met ons mee naar huis dan kijken we daar. We kregen water en icetea. Ze vroeg of we mee aten met hun, twee keer zeiden we nee maar de derde keer zeiden we oké maar een beetje. Daar kwam de worst, heerlijke paté, stokbrood en augurken op tafel. Daarna kwam een hele grote kip op tafel met frieten. Tot slot kwamen er aardbeien met slagroom op tafel...mmmm! Daarna hebben  we afscheid genomen en heeft de heer des huizes ons naar onze gite gebracht. Trouwens het huis stond voor een school waar zij hoofd van was, een school met 60 kinderen.......super, echt leuke mensen!We slapen met zes personen op een heel grote zaal!

1. Ton Boonhof:
    Hallo Ria en Henk,
    Zo te zien zijn jullie al flink opgeschoten. Gaat alles een beetje naar wens en voldoet het aan jullie verwachtingen? Heel veel succes en plezier verder.
    Geniet ervan en groetjes van ons (nog 145km voor de boeg).
  2. Elly peters:
    11 juni 2017
    Nou ria jullie worden wel flink gewend onderweg dat is smullen in geleen is kermis een broodje met worst was ook lekker nog veel gezellige kilometers kijk weer uit naar jullie reisverslag gr ellie
  3. Marianne:
    11 juni 2017
    Wat een leuk avontuur!hupsakee en nu weer morgen met volle moed verder!
  4. Wilma:
    Bon jour,
    Jullie waren het al, nu zijn jullie het onweerstaanbaar: sachverstendige wat betreft het lopen van de camino.
    Echte ervaringsdeskundigen en jullie functie als wandelmentoren meer dan waardig.
    Jullie blijven buffelen eh sorry puffen: is het niet van het op en neer lopen op die bergen dan is het wel door alle weersomstandigheden .
    Bon camino, bon route, veel wandelplezier ;-)
  5. Dennis:
    12 juni 2017
    Hoi Pap en Ria,

Wat een tocht weer! Een hele prestatie...mar het belangrijkste dat jullie ervan genieten!
    Nog heel veel plezier op de Viapodiensis.

Groeten uit Riells,
    -Dennis