Nasbinals 27 km

28 mei 2017 - Nasbinals, Frankrijk

Vandaag gingen we om 7.15 uur op pad. De route zou vrij vlak zijn dus wij dachten: dat moet lukken! Het werd een schitterende dag. We liepen in de Aubrac op een hoogte van ongeveer 1200 m. Op het plateau is het vrij vlak en de uitzichten waren adembenemend. De stevige wind zorgde ervoor dat de warmte goed te verdragen was. Het was vandaag een mooie wandeldag, eindelijk eens niet de hele tijd omhoog. Bij aankomst in Nasbinals hadden we bij het tweede hotel geluk. Het hotel was vol maar ze hadden nog 50meter verder in de straat een huis en de benedenverdieping was vrij. Dus nu zijn we weer vakantie aan het vieren!

1. Stella en Charles:
    28 mei 2017
    Dit was voor jullie dan een goede dag niet zo erg berg op. Prachtige omgeving. Dat is genieten
    Hopelijk morgen ook weer zo'n leuke tocht
    Succes en veel loopplezier
  2. Mieke Jeurissen:
    28 mei 2017
    Logés weer vertrokken en met veel aandacht jullie wandelingen doorgenomen vanaf de eerste dag. Gelukkig hebben jullie vandaag weer wat meer kunnen genieten, en zijn de "wandelbenen" weer helemaal terug.
    Prachtige wandelingen maar nog meer bewondering met welke prestatiedrift jullie dit bereikt hebben.
    Geniet van alles wat nog op jullie " paden" komt.
    Veel succes, lieve groet,
    Mieke. Herman.
  3. Andre Cannisius:
    Jullie hebben genoten,
    Maar ik heb ook genoten (liggend op de bank) naar de giro d' Italia gekeken met als eindwinnaar Tom Dumoulin.
    Trouwens Henk Roda blijft in de eredivisie na 1 - 0 winst op MVV
  4. Marianne:
    29 mei 2017
    goed gedaan!
  5. René en Elly:
    29 mei 2017
    lekker even zo'n rustige dag, geniet ervan
  6. Elly peters:
    30 mei 2017
    Hoi ria Henk we volgen jullie reis verhaal op de voet knap van jullie hopelijk hebben jullie een beter bed bij de volgende stop een gezellige tocht nog geniet maar ik ga morgen manjana dansen gr ellie jac peters