Condom 16km

14 juni 2017 - Condom, Frankrijk

Vanwege de te verwachte hitte(35 gr.) vertrokken we om half acht voor onze tocht naar Condom. De eerste km. waren goed te doen, het was nog een beetje koel zo vroeg. Maar na twee uurtjes begon de warmte weer, deze hitte vreet al onze energie op zodat we heel moe op de plaats van bestemming aankomen.

Omdat de komende week de vooruitzichten ook zeer warm zijn, hebben we besloten te stoppen. Bij deze warmte is het ploeteren en niet verantwoord om hier mee door te gaan.

We gaan informeren naar de terugreis mogelijkheden. Nader bericht volgt nog.

1. Marianne:
    14 juni 2017
    Heel verstandig , snap dat het niet leuk voelt , maar het is het niet waard oom iets op te lopen! Dat verwijt je je later nog veel meer volgend jaar gewoon weer opnieuw! En dan met beter weer! Jullie hebben het al heel knap gedaan!!!!!,
  2. Cynthia:
    14 juni 2017
    Ich mot eerlik zikke dat ich ut neet erg ving dat gur eerder thoes komt
    Mer probeer dr lekker noch van te genete zolang gur doa zeend. Gur hub ut wer goot gedoan!!
    Xx
  3. Leny Nijssen:
    14 juni 2017
    Spijtig voor jullie maar heel verstandig.Ga lekker onder een dikke boom liggen terugkijken op jullie niet geringe prestatie!
    Gr.Leny
  4. Stella en Charles:
    14 juni 2017
    Heel verstandig. Die hitte is niet te doen en dat ben je ook niet gewend zo'n 35-40 graden.
    Kom maar naar huis. Morgen wordt het hier 30 graden en dan wat koeler
    Jullie hebben het goed gedaan. Petje af.
    Welkom weer aan de Molenstraat
  5. Ger en Thea:
    Hoi Henk en Ria,

Ja, die hitte kan je slopen. Daar weet Ger alles van. En heel verstandig als je dan zegt: het is genoeg. Gezondheid gaat voor alles.
    Anders gaan jullie Ger maar achterna in Noorwegen. Daar is het wat koeler. Aangenaam wandelweer, zegt Ger

heel veel groetjes en au revoir,
    Thea
  6. Wim Feijen:
    Gelukkig!
  7. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    14 juni 2017
    Ik kan helemaal met julievoelen. Je heb t toch al eenn behoorlijk stuk achter de rug. Geniet maar van Julie prestaties.
    Gr. Jan e en Ria
  8. Elly peters:
    14 juni 2017
    Heel verstandig jullie hebben toch al een lange tocht gemaakt nog een mooie vakantie en een goeie reis weer terug naar ons mooie Limburg xx ellie
  9. Astrid Wensing:
    14 juni 2017
    Hoewel het erg jammer is om te stoppen, is dit een prima besluit. Het is veeeeeeel te warm en je loopt tenslotte voor je lol,toch! Goede terug reis en geniet van datgene wat je gedaan en beleefd hebt, kanjers.
    Lieve groet van Astrid
  10. Agi Toth-Varga:
    14 juni 2017
    Het is jammer, dat jullie moeten stoppen, maar de beste beslissing.
    Ria wij hadden jou al aan het volksdansen gemist, vooral ik, je weet wel ik heb steun nodig.
    Tot ziens in NL.
    Lieve groet Ági
  11. Ria:
    14 juni 2017
    Dan zeen veer uch sjnel weier in de Meulesjtraot. Gouw reis trök .
    Leif groete ZeR