La Romieu 19km

13 juni 2017 - La Romieu, Frankrijk

Om kwart voor acht vertrokken en de zon was al warm.  De route liep door koren en zonnebloemvelden en af en toe gelukkig een boompje. Het was zo warm dat ik Ria de Buff nat maakte en over mijn hoofd deed met daarover mijn petje. Dit gaf iets verkoeling. Na 9 km gepauzeerd bij een piepklein supermarktje, leuke ontmoeting met een jongen uit Stuttgart die Nederlands sprak omdat zijn ouders van België waren. Daarna weer op pad naar la Romieu. Om een uur waren we er, blij toe want o wat werd het warm Op het plein was een restaurant, tevens ons slaapadres, dus meteen wat gegeten daar. Nu lekker gedoucht, even rusten en dan het dorp in, het zou heel mooi zijn. Eens kijken wat er hier allemaal is te zien.

1. Andre Cannisius:
    13 juni 2017
    In ut begin alleng mer reige dat woar afziee en noe alleng mer zon en och afziee.
    Meh ut bevilt uch good zoe te leize.
    Veul plezeer nog ongerwaeg
  2. Elly peters:
    13 juni 2017
    Met een zonnebloem op je hoed wandel je morgen weer goed mooie foto's
  3. Stella en Charles:
    13 juni 2017
    Dan nu maar op het terras lekker genieten van een koel biertje.
    Ze zeggen wel eens na regen komt zonneschijn maar bij jullie komt dat wel uit en hoe. Poeh poeh.
    Groetjes van ons
  4. Tila:
    13 juni 2017
    Hou ria&henk.Ik zie en voel de zinderende hitte.heerlijk om dan zo vroeg al op de bestemming te zijn.dat is genieten.!!santé et bon appetit.leuke foto's.de kinderwagen staat je goed.bon camino.hopelijk morgen iets koeler.hier wordt het warmer.en ..morgen wij weer hoppa.hoppa.denk aan jou.liefs tila
  5. Marianne:
    13 juni 2017
    Het ga jullie goed wij vallen in herhaling vorige week vloer gestort morgen gaan we er weer een stukje uit kappen! Maar morgen word ook meteen het hoogste punt vereikt namelijk de nok de spanten worden gezet en aangezien het maar één verdieping is zitten we gelijk bovenin!hihi jammer dat ik geen foto kan plaatsen! Ik laat het je wel zien als je terug bent op de ipad! Welte rusten een morgen gezond weer op!!!!!xxx