Auvillar 20,5 km

10 juni 2017 - Auvillar, Frankrijk

Bij het ontbijt heb ik Ria 2 broodjes in mijn zak gestoken, in de buurt was geen bakker en onderweg geen bar of winkel dus het was noodzaak. Om het goed toemaken met Jezuke hebben we het broodje opgegeten bij een Mariabeeld. We zijn om 7,45 uur vertrokken, het zou vandaag 30 graden worden. We hadden geluk, de route liep langs het kanaal van Garonne een geasfalteerd pad, rechts het kanaal en links hoge bomen die voor de schaduw zorgde. In het kanaal waren enkele sluizen en een keer konden we zien hoe een boot via de sluis verder voer. De laatste paar kilometers liepen we in de stralende hete zon onder de blauwe hemel, maar tegen 13.00 uur waren we in ons hotel. Er is feest in het dorp en op dit moment hoor ik ze volksdansen, de mannen dragen klompen. We gaan snel kijken!

1. Marjo Simon:
    Veel plezier
  2. Stella en Charles:
    10 juni 2017
    Goh Ria dadelijk kun je nog meedansen!!!!!!!
  3. Marianne:
    10 juni 2017
    Dan nig maar een keertje de voetjes omhoog met het volksdansen!
    Leuk als je zo onverwachts in zo een dorpsfeest valt!
    Misschien ook nog wel lekkere lokale drankjes te proeven!
    Veel plezier vanavond!( ik heb voor het eerst gefraced gaten geponst in de ijzeren balken en bramen afgeslepen! Nu morgen vroeg nog verven)
  4. Tila:
    10 juni 2017
    19.20 uur.Hoi ria en henk.na regen komt zonneschijn.soms beide extreem.maar nu heerlijk vroeg al in dorp.en dan nog feest!!!..dat is boffen.ria heb je kunnen meedansen!?hoppa hoppa..fijne avond en verder..genieten ..bon camino
    liefs tila
  5. Mieke:
    10 juni 2017
    Goed opletten Ria, zodat jij ons een nieuw dansje (van de camino) kunt leren !
    Ik reken op je.
    Veel plezier,
    Mieke. Herman
  6. Leny Nijssen:
    10 juni 2017
    Zie ik dat nu goed,geeft Maria een knipoogje ?
    Ze kneep vast een oogje dicht.
    Groetjes,Leny
  7. Brigitte:
    Halloa,
    Mij zeggen, dat pikken niet mag...en wat zie ik nu?!? Maria, Maria, Maria tralalala. Diedediediedie ; Maria will forgive you, thank God! Lekker temperatuurtje daarzo, maar wij mogen ook niet klagen ☀️. Goed bezig U2 and keep going on!

Lieve groet,

Britt.
  8. Paul:
    11 juni 2017
    Hoi Ria en Henk,
    Jullie zijn al een eind onderweg....prima.
    Voor mij weer langzaam herkenbare punten.
    Die warmte hoort er daar wel af en toe een beetje bij. Heel veel wandelgenot nog toegewenst.

Vr.groet.
    Paul.
  9. Elly peters:
    11 juni 2017
    Ria denk er aan begin de dag met een dansje begin. De dag met een lach want wie vrolijk lacht in de morgen ja die lacht de hele dagje die lacht de hele dag hou goede moed en geniet er maar van al dat moois wat jullie tegen komen gr ellie Jacques