Golinhac 27,5 km

31 mei 2017 - Golinhac, Frankrijk

Vanmorgen met goede moed vertrokken, want de patron van onze chambre d'hotes had ons verzekerd dat het vandaag een gemakkelijke route zou worden. Maar helaas, al gaande werd het pittiger en pittiger en na zo'n uur of twee lopen konden we onze kleding zowat uitwringen, zo inspannend was de klim van zo'n half uur stijl omhoog door een bos. Tegen 12.00 uur kwam de volgende en tegen 15.00 uur weer eentje. We wisten niet of we ons doel voor vandaag konden halen. Wel om 15.30 uur begon het te regenen, dus regenkleding aan en een regenhoes om de rugzak. Zo arriveerden we om 17.00 uur in Golinhac en gingen in het plaatselijk hotel vragen voor een kamer. Helaas, alles was volgeboekt en men stuurde ons naar de plaatselijke camping, mogelijk was daar plek voor ons. We hadden succes, we kregen een kleine chalet. Nu lekker gegeten in het cafetaria van de camping en op tijd naar bed om weer fit te zijn voor morgen. Op de camping ......het lijkt wel vakantie!

1. Marjon van de schilderclub:
    Hallo Ria en Henk,
    Wat een ervaringen tot nu toe alweer.
    Mooie foto's, maar ook een leuke startfoto bij het aanmelden.
    Ik herken daar jouw schilderij toch Ria?
    Leuk!

Heel veel succes met de nog te belopen kilometers.
    Jullie hebben er al weer heel wat in de benen.
    Super knap weer hoor.
    Groetjes,
    Marjon
  2. Andre Cannisius:
    31 mei 2017
    Jullie in de regen aan het lopen en hier is het lekker weer (25 graden) en niet meer zo drukkend warm als de laatste dagen.
    Op de camping is wel een rare gewaarwording als men steeds en een hoteletje slaapt
    De foto lijkt wel gemaakt te zijn in Florence net de Ponto Vechio, alleen daar zij er huisjes (winkeltjes) op de brug.
  3. Marianne:
    31 mei 2017
    Wat doen jullie zich toch aan!is het nog leuk?kom toch naar huis! Hier schijnt de zon!
  4. Agi Toth-Varga:
    31 mei 2017
    Jullie in de regen en ik smeek voor regen voor mijn tuin alles gaat kapot door de droogte.
    Groetjes
    Ági
  5. Stella en Charles:
    Hoi Buurtjes
    Ria volgens mij hebben ze de hellingen voor jou uitgezocht!!!
    Wat een ervaringen weer.
    Hopelijk is het vandaag allemaal wat vlakker.
    Veel loopplezier en goed weer
  6. Piet en Bertie.:
    1 juni 2017
    De bijdrage sluit je af met " op de camping.... Het lijkt wel vakantie". Ik dacht dat jullie wandeluitdaging ook vakantie was. Een zware dag als deze is ook geen pretje. Ik hoop dat het vandaag aantrekkelijker is. Veel plezier verder.
  7. Elly peters:
    1 juni 2017
    Hoi ria en Henk wat een zware tocht hopelijk nog geen blaren mooie foto's morgen hopelijk geen bergen zaterdag komen hier ook buien veel wandel plezier gr ellie peters