Conques 21 km

1 juni 2017 - Conques, Frankrijk

Na ons " vakantieverblijf " overnachting in het chalet, het was trouwens netjes en het eten was goed, vertrokken we zoals altijd met goede moed en hopende dat het iets minder bergop zou gaan. Het was nog erg mistig toen we vertrokken maar al gauw kwam de zon door en werd het broeierig warm. Natuurlijk ook " bergop " kwam er weer aan. Het ging allemaal goed tot een uur of twaalf, toen kreeg ik (Ria ) het heel warm en een beetje draaierig voor mijn ogen. Gelukkig was er juist een waterpunt en heb ik mijn hele hoofd en nek en hals nat gemaakt, ondertussen liep Henk met mijn rugzak door! Hij heeft zeker 10 minuten gelopen bergop met mijn rugzak erbij! Boven op de berg heb ik mijn rugzak weer gepakt en rustig aan gedaan. Er waren meer pelgrims die het benauwd weer vonden. Effin, eind goed al goed, om 15.00 uur waren we in ons   appartement, keurig netjes allemaal, wasje verzorgd en tijd om te relaxen.

1. Cynthia:
    1 juni 2017
    Bin heel trots op uch, mer is ut neet tied veur unne rusdaag?
    Gur goant mer door en door, bikkels. Xxx
  2. Mieke Jeurissen:
    1 juni 2017
    Sjonge wat een belevenissen op deze camino.
    Voor jullie, maar eveneens voor ons bol van verrassingen.
    Sja, alleen dit laatste paadje maakt al grote indruk, maar alle paden met vele keien hebben jullie ook al vaak moeten doorstaan, TOP
    En ach, voor een dag nog op te brengen, maar iedere dag opnieuw deze uitdagingen!!!
    Wij genieten hier volop van heerlijke temperaturen de laatste dagen, dus heerlijk fietsweer
    Lieve alletwee, opnieuw weer heel veel succes, en hopelijk volop genieten.
    Liefs,
    Herman. Mieke.
  3. Agi Toth-Varga:
    Lieve Tweetjes,
    Ik heb steeds meer bewondering voor jullie. al die prachtige dingen wat jullie mogen meemaken, ik ben beetje jalours.
    Veel liefs,
    Ági
  4. Marianne:
    1 juni 2017
    Wat een lief mannetje heb je toch heb je hem ook eens lief geknuffeld?