Conques 2

2 juni 2017 - Conques, Frankrijk

Nog even reageren. Cynthia, we hadden een rustdag willen nemen in Conques maar dit dorpje is zo klein dat we het al gezien hebben. Vandaag rustig aan maar 20 km. De foto die boven de reisverhalen staat is een stuk van mijn laatste schilderij gemaakt op mijn schilderclub, dat had je goed gezien Marjon! We genieten van de natuur en van de ontmoetingen, gisteren werden we geregeld ingehaald door een  groep van zeker 50 jongeren van  12/13 jaar, zij pauzeerden en daarna haalden ze ons weer in. Het leuke was dat wij aan de kant gingen staan en zij allemaal bonjour zeiden. Een keer zongen ze het Ultreia pelgrimslied en toen wij gingen meezingen vonden ze dat leuk. Er loopt ook een Zuid Koreaans echtpaar de route, gisteren voor het eerst met hun gepraat (Koreaans ).........nee hoor Engels, de andere dagen deden ze voorzichtig lachend knikken en buigen. Nu aan kleden en ontbijten, er staat een senseo apparaat ,een heerlijk kopje koffie drinken en dan op pad. Dag allemaal groetjes van ons

1. Mieke Jeurissen:
    2 juni 2017
    Zo te horen helemaal uitgerust om deze dag te starten
    Een nieuw bericht , naast een kopje Senseo op de vroege ochtend .
    Dat moet vandaag dan weer allemaal goed komen , en o wat ben ik trots op mijn dansmaatje.
    Maar Henk, zeker ook op jou.
    XX
  2. Stella en Charles:
    2 juni 2017
    Wat een bikkels. Het blijft maar bergop gaan. Het gaar ook weer bergaf en dat loopt soms ook niet fijn.
    Jullie doen het fantastisch maar misschien toch een extra rustdag inlassen.
    Heel veel succes en zonnige geoetjes van ons
  3. Paul:
    Hey Henk en Ria,

Leuk en mooi dat jullie inmiddels Conque gepasseerd zijn .
    Pittige hellingen .....
    Ik ben inmiddels thuis terug vanuit Auxerre - Vezelay- Limoges.
    Vr.groet.
    Paul.
  4. Agi Toth-Varga:
    3 juni 2017
    Leuk dat jullie zo naar je zin hebben. Geen wonder met al dat mooi`s wat jullie te zien krijgen. Weliswaar jullie moeten heel wat voor doen.
    Veel succes!
    Liefs,