Decazeville 20 km.

2 juni 2017 - Decazeville, Frankrijk

Vandaag om 8.00 uur vertrokken en jawel hoor het begon met een beklimming die 1,5 uur duurde! Toen we om 9.30 uur boven kwamen waren we zeggen en schrijven 2,5 km van Conques verwijderd . We waren drijfnat van de inspanning, maar de beloning mocht er zijn. Boven op het plateau hadden we zowel aan onze linker als rechter zijde een fantastisch uitzicht op de valei. Op deze route was ook een variant door ook een mooi gebied, er was een picknickpunt waar ook Sarah was, een jong Duits meisje van 18 jaar die in München begonnen is! Knap van zo'n jong meisje. Gisteren in Conques vonden we ons appartement niet want er was niets genummerd. Toen we aan een dame vroegen bleek dat ze een Nederlandse was die al 19 jaar met haar man in Conques woonde. Zij ging voor ons bellen naar de beheerder van ons appartement en ondertussen maakten wij kennis met haar man. Aardige mensen die Hollanders!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Patrick&Joyce:
    2 juni 2017
    Hoi, ik heb al die klimmen van jullie eens opgeteld en kom uit op 7.344 meter groetjes
  2. Mieke Jeurissen:
    2 juni 2017
    Het is dat jullie geen kudde hoeden, maar verder is jullie reis een nomaden bestaan.
    Kunnen jullie straks nog wel wennen is Munstergeleen?
    Laten we dat hopen, maar om jullie verhalen te lezen is echt genieten
    Nog heeeeeel veel wandelplezier.
    Herman. Mieke
  3. Stella en Charles:
    2 juni 2017
    Dat is en blijft klimmen. Maar Ria ik zag je toch wel erg genieten van een heerlijk ijs. Dat had je wel verdiend. En Henk een flinke pot bier denk ik.
    Hebben jullie met de Pinksteren vrij???.?.!!!!!!!!!!!
  4. Marianne:
    2 juni 2017
    Nederlanders zijn ALTIJD aardig!!!