St. Chély d'Aubrac 17 km.

29 mei 2017 - Saint-Chély-d'Aubrac, Frankrijk

Weer lekker vroeg vertrokken, het was 7.30 uur. Het ging meteen omhoog maar toen we eenmaal boven waren op het plateau was het geweldig genieten van de mooie uitzichten. De laatste twee uren moesten we veel omlaag, van 1300 meter hoogte naar 800 meter via veelal dikke keien paden. En dat is oppassen geblazen! We zitten nu in een hotel met een heerlijk bed en douche, jaja, pelgrimeren is op deze manier heerlijk! Soms is het klagen over een pijntje hier of daar maar vandaag ging het prima. Morgen zou het bewolkt zijn en misschien wel regenen, dat overleven we wel, we zijn tenslotte niet van suiker!

1. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,

Mooi om jullie verhalen weer te lezen. Wat is er veel herkenbaar als ik naar de foto's kijk.
    Herinneringen komen weer in me op. Nog even en dan zitten jullie in het prachtige Conques. Geniet er van.
    Groetjes Ger en Thea.
  2. Marianne:
    29 mei 2017
    Hahaha op en af en op en af
    ( ik trap op en trap af met bepakking van verhuizing en zonder om de beurt! En ze zo doet ook heel goed zijn best!
  3. Tila:
    29 mei 2017
    Hoi ria&henk.heerlijk zoals jullie vroeg opstaan en dan ook op tijd in leuk dorp/stad aankomen.spannend elke dag niet weten waar je 's middags uitkomt en slaapt.doet mij denken aan vroeger hoe wij op de bonnefooi 5 weken door frankrijk toerden.
    heerlijk/spannend.hier is nu de warmste dag 33 gr.
    Voorbij.gelukkig.(gesmolten)
    .had loodgieter voor kranen badkamer.!!thuis meer.hierover!!!nu nog 30gr.
    Bonne soirée et bonne nuit.bon camino.tila
  4. Nellie Janssen:
    Hallo Henri,
    Jullie zijn alweer goed op dreef zoals ik het lees. Jullie zijn nog fris en munter.
    Ik zit nog 40km van Santiago af, ik ruik de Kathedraal!!! Nog twee nachtjes voor mij. Ik wens jullie een super gave tocht verder.
    Caminogroet Nellie. ‍♀️‍♀️