Saugues 19 km

25 mei 2017 - Saugues, Frankrijk

Gisteravond lagen we om negen uur in bed! O, wat waren we moe, dat komt natuurlijk ook van de rugzak op onze poekel! Na het ontbijt vertrokken we om ongeveer 8.30 uur  We dachten,  och vandaag maar 19 km.  Helaas ging het meteen bergop en dat bleef de eerste uren zo. Als je af en toe een vlak stuk hebt dan kan je even wat uitrusten maar de vlakke stukken kwamen pas om half drie. Wel ging het ook bergaf in de bossen en dat was vaak akelig en steil. Maar goed we hebben vaker stilgestaan om even op adem te komen. Onderweg troffen we man en vrouw uit Zwitserland en een picknick pauze hadden we samen met 2 Franse vrouwen, zij konden maar een weekje lopen I.v.m. hun werk. Omstreeks 4 uur waren we in Saugues, we hadden geen slaapplaats gereserveerd, maar Ria wipte binnen bij het eerste hotel dat we tegenkwamen en jawel hoor, meteen prijs. Onze tweede dag zit erop, erg pittig maar een schitterende route!

1. Patrick&Joyce:
    25 mei 2017
    Hallo buurtjes, prachtig weer en geweldige foto's.Zo nemen jullie ons een beetje mee op reis :-). Vandaag Limburgse asperges op het menu. groetjes
  2. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    25 mei 2017
    Leuk verhaal. Wij wandelen ingedachten mee. Hebben vandaag 40 km. Gefietst.Hierheerlijk weer. Samen genieten iederopz,n eigen wijze. Goede nachtrust.
    Ria en Jan
  3. Agi Toth-Varga:
    25 mei 2017
    Jullie zijn maar aan het begin, hebben jullie nog veel leuke en minder leuke dingen te wachten. Veel succes!
  4. Marianne:
    25 mei 2017
    Fijn te horen dat jullie een leuke dag hadden wij hebben ondertussen de riolering erin liggen wij stoppen nu met molletje spelen en gaan nu boven de grond verder!